DARNU
Darnu-gruppens nya webbplats kännetecknas av en dynamisk sidstruktur som är flexibel och bekväm för presentationen av varumärket och företagets aktiviteter. Exklusiva representativa fullskärmsvideor har utformats särskilt för den här webbplatsen. Alla webbplatser för NT-utvecklares projekt integrerades i ett enda system.

Skapa en ny stil
I samband med utformningen av webbplatsen har ett antal nya stilelement skapats. Rubrikflikar med nyckelbokstäver samt teknisk och funktionell ikonografi.

Introduktionsvideo
Manuskript till tre tematiska videoklipp skapades för att uttrycka företagets värderingar. Videon som skapades speciellt för webbplatsens intro är uppdelad i tre teman som motsvarar Darnu-koncernens aktivitetsområden: verksamheten, livet och fritiden. Denna skillnad återspeglas enkelt i videonavigationen längst ner på skärmen.
För verksamheten. För livet. För fritiden.
Synkroniserade data
På webbplatsen finns inte bara företagsinformation och nyheter, utan även erbjudanden om alla lokaler till salu och för uthyrning. Alla data är anslutna till ett enda system som är synkroniserat med CRM, applikationer för surfplattor och information om enskilda fastighetsprojekt på webbplatsen. Därför är det inte nödvändigt att hantera information och försäljningsstatus separat på denna webbplats.

UX/UI
Webbplatsen är mycket tydligt uppdelad för olika intressegrupper. Därför används en annorlunda presentationsmodell för varje publik. För de som letar efter bostäder ges omedelbar information om de bästa erbjudandena. För dem som vill ha information om avsändaren presenteras information om företagets miljö och värderingar. För investerare är det siffrornas språk som gäller.

Login-nominering
Det här projektet är resultatet av mer än 10 års samarbete med kunden. Ett förhållande som bygger på ömsesidigt förtroende har gett resultat. I 2019 års tävling om Login-priset för bästa företagswebbplats överträffade den webbplats vi hade skapat alla andra och stod som vinnare.
