Våra

huvudprinciper

Hur arbetar vi?

Vi lever i en tid då digitala lösningar är integrerade i varje del av vårt dagliga liv och dina kunder kan få olika erbjudanden med några få klick med musen. Därför bestäms deras val inte bara av produktens pris och kvalitet, utan också av konsumentupplevelsen och den väg som kunden tar till sitt slutliga beslut, beställning och betalning. Hur får man en kund att bli lojal mot ditt varumärke eller till och med bli dess ambassadör? Hur uppnår vi dessa resultat?

Planering

Creative director Ramunas Zilionis

Härma inte

Den första grundläggande regeln är att inte kopiera vad dina konkurrenter gör. Vi undersöker alltid konkurrenterna i detalj innan vi utvecklar en produkt. Vilka lösningar använder de? Det värsta du kan göra är att blint härma deras beslut. Detta är inte en åtgärd utan en utgångspunkt för ett tänkande.

En behaglig och obehaglig sanning

Ljug inte för dig själv och identifiera tydligt dina svagheter och styrkor. Strategin är utformad för att vända alla dina svagheter till styrkor. Kunden kommer att leta efter dina svagheter, inte dina styrkor, innan en åtgärd vidtas.

En viktig fördel för kunden

Ett viktigt argument är att ge kunden det som är viktigt för honom/henne, inte för dig. Även om det låter banalt är det vanligt att företagsledare betonar de fördelar med verksamheten som är ointressanta för kunderna. Grundregeln är att kunderna söker en tjänst eller produkt för att lösa sina problem. Därför är huvudmålet att hitta och ta fram en lösning som hjälper till att lösa kundernas problem på det mest behagliga sättet för dem.

Alla åtgärder är motiverade

Den digitala världen är unik eftersom alla möjliga format kan användas här: foton, videor, texter, 3D-lösningar, interaktiv animation. Genom att kombinera dessa verktyg kan vi på ett målinriktat och attraktivt sätt förmedla dina främsta fördelar och din unika karaktär. Vi skapar en unik lösning som inte bara kommunicerar dina värderingar till dina kunder i textformat.

Till exempel: Om din produkt (tjänst) sparar kunden tid. Då måste beställningsprocessen vara så snabb som möjlig.

Genomförande

Digitalt team

Arkitektur

Vi skapar en eller flera kundvägar från den första kontakten med kunden till kundkonverteringen. Vi bryter ner processen i minsta möjliga steg och arbetar med dem till perfektion. Vi rekommenderar att du bygger vidare på den globala användarupplevelse som redan är vanlig och allmänt använd på andra plattformar. Det är därför som användarupplevelsen inte förändras när användaren besöker din produkt.

Till exempel: Att boka en hantverkartjänst till ditt hem liknar mycket att köpa varor i en onlinebutik.

Design

De ljusaste och mest synliga objekten i designen måste vara de som ska läsas och klickas på. Bilder får inte avleda kundernas uppmärksamhet från innehåll som leder till konvertering. Videoformatet måste också vara en informationsbärande. I dagens miljö märks rörelser mest på skärmen.

Interaktioner och animationer

Vi lever i en icke-statisk värld. Utsikten rör sig utanför fönstret, utsikten är synlig på telefonskärmen. Kunderna värderar dynamiska objekt högre än statiska, så även ett enkelt beställningsformulär måste reagera på användarnas handlingar och beteenden.

Programmering

För varje lösning väljer vi den rätta och lämpliga tekniken för just den lösningen. Vår mångåriga erfarenhet gör det möjligt för oss att förutse potentiella utmaningar i framtiden och vår förmåga att hantera en mängd olika programmeringsverktyg ger våra kunder möjlighet att få de bästa lösningarna i världen.

Kvalitetsstandard

Vi ställer höga kvalitetskrav på oss själva, vilket gör att vi kan ägna mer tid åt oförutsedda händelser, bedöma framtida risker och genomföra tester, vilket tar mest tid i projektets slutfas innan lansering.

Undersökning

Dela upp och hantera

Ett digitalt projekt är praktiskt eftersom det kan förbättras när som helst. Det måste också göras utan att man hela tiden stannar upp. Därför delas användarens väg in i så små och mätbara steg som möjligt. Kundkonverteringen för varje steg utgör projektets totala effektivitet. Genom att undersöka användarnas beteende (värmekarta, rullkarta) och förbättra varje steg, förbättrar vi det avsedda resultatet. Det kan också vara en oändlig process.

Varför är det värt det?

När det gäller speciella upplevelser för dina kunder tillämpar vi denna regel även på oss själva. När du väljer vårt företag får du ett erbjudande med ett koncept. Tillsammans går vi steg för steg mot ett tillfredsställande resultat och talar med ett argumenterande språk. Ska vi försöka? Hör av dig till oss!